فرمانده پایگاه پنجم رزمی هوانیروز گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده پایگاه پنجم رزمی هوانیروز گفت: نسل امروز با داشتن خلبانان قهرمانی مانند شهید کشوری، شیرودی و آبیل به یاری قادر متعال همواره مانند نگینی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی خواهد درخشید.

خبرگزاری فارس: نسل امروز با داشتن خلبانانی چون شهید کشوری در تاریخ خواهد درخشید

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، فردا 15 آذر سالروز شهادت شهید سرلشکر خلبان کشوری است که به نام روز هوانیروز نامگذاری شده است.

سرهنگ خلبان عبدالرضا خدادادی، فرمانده پایگاه پنجم رزمی هوانیروز در پیامی به همین مناسبت اعلام کرد: تاریخ ایران اسلامی خاطرات نبرد حماسه‌آفرین رزمندگانی چون شهید کشوری را در اوراق زرین خود به یادگار خواهد داشت تا در هر عصری آنرا به عنوان پرافتخارترین و ارزشمندترین میراث قهرمانان به نسلهای آینده ایران زمین تقدیم نماید.

شکی نیست که نسل امروزی ما با داشتن خلبانان  قهرمانی مانند شهید کشوری، شیرودی و آبیل، به یاری قادر متعال همواره مانند نگینی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی خواهد درخشید.

در ادامه این پیام آمده است: درود بر پدران و مادران غیرتمندی که فرزندان شایسته‌ای را برای دفاع از تمامیت ارضی وطن عزیزمان ایران و حفظ نظام جمهوری اسلامی تربیت نموده‌اند.

هوانیروز هم مانند سایر یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از قبل از آغاز جنگ تحمیلی در مقابله با خودفروختگان نفوذی غرب کشور و در طول 8 سال دفاع مقدس با دشمنان قسم‌خورده انقلاب و هم زمان مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در جنوب و شرق کشور با رشادت و دلاوری‌های خلبانان و مهندسان فنی نقش به سزایی را ایفا نموده و افتخار جاودانی برای این یگان قهرمان به ارمغان آوردند.

این پیام می‌افزاید: امروز نیز به حول و قوه الهی با رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا و تدابیر سلسله مراتب فرماندهی با عزم و اراده‌ای راسخ و صلابتی آهنین آماده است که در دفاع از نظام جمهوری اسلامی به پیروی از ولایت، از خاک و میهن خود تا سرحد جان در مقابله دشمنان دون جانفشانی نماید.

در اهتزاز باد پرچم جمهوری اسلامی ایران و پر رهرو باد یاد و خاطره تمامی شهدای 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهدای هوانیروز.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا